Sparvöga

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Viveca - 6 juli 2009 11:35
Cat Animation - The funniest bloopers are right here

Vad är det med katter egentligen. Vi har sju stycken och den ena är knäppare än den andra.


I natt krafsade Sofia på dörren till sovrummet och blev insläppt. Sprang sedan runt på golvet och jamade fast vi försökte locka henne upp i sängen.


Jag släppte ut henne igen, trodde jag. Det var beckmörkt pga strömavbrott. Nu satt hon visst kvar på andra sidan dörren och jamade. Jag gjorde ett nytt försök att lägga mig. Samma visa igen. Med mobiltelefonen som ficklampa öppnade jag för henne igen och följde henne till köket. Aha, maten slut? Nej, det fanns mat och hon åt när jag visat henne den.


Åh, äntligen fick jag krypa ned under täcket. Blundade och slappnade av.


-Mjau, krafs, krafs, på sovrumsdörren. Sofia was back!

 Jag släppte in henne igen och efter en halvtimmas jamande och springande runt i rummet lade hon sig i sängen och var ganska tyst, förutom lite slickljud och spinnande.

Suck!

Presentation

Hästarna

  

Vilda f. 2006

Korsning Nordsvensk brukshäst/Gotlandsruss

 

 

Marko f. 2008

Nordsvensk brukshäst 

f: Bronco 1980

m: Vega 22825

Vädret

Vädret Henån

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

För ett år sedan

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Citatet

"I framtiden kommer varenda kotte att vara berömd i en kvart"  Andy Warhol

  


Ovido - Quiz & Flashcards