Sparvöga

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Viveca - 9 juli 2009 03:25

I så fall rösta på min ridstövel! Eller rösta på min andra ridstövel. Röstar ni på båda blir jag jätteglad:)


Man får rösta en gång varje dag!


Tack!


Av Viveca - 9 juli 2009 02:10

Jag har läst så många bra böcker och tänkte därför ge lite tips.


Här är en liten lista att börja med:


Kerstin Ekman: Rövarna i Skuleskogen, Händelser vid vatten, Gör mig levande igen

Romantrilogin Vargskinnet: Guds barmhärtighet, Sista rompan, Skraplotter


Alessandro Baricco: Silke


Mare Kandre: Quinnan och Dr. Dreuf, Djävulen och Gud, Bestiarium, Xavier


Dennis Lehane: Patient 67


Khaled Hosseini: Flyga drake, Tusen strålande solar


Marian Keyes: Vattenmelonen, En oväntad semester, När Lucy Sullivan skulle gifta sig, Sista chansen, Änglar, Å andra sidan,

Är det någon där?(läser jag för tillfället)


Jag sitter just nu på jobbet och försöker komma på vad boken jag läste senast heter och vem sjutton var författaren? Den var väldigt spännande. Det får jag kolla när jag kommer hem. Det finns ju så mycket bra att läsa så jag återkommer med fler tips. Bokrecensioner vimlar det av på internet om ni önskar läsa dem. Det enda jag kan säga är att alla ovanstående böcker har fängslat mig på olika sätt. Vissa är tyngre, andra är mer lättsmälta och alla är BRA.


Godnatt!

Presentation

Hästarna

  

Vilda f. 2006

Korsning Nordsvensk brukshäst/Gotlandsruss

 

 

Marko f. 2008

Nordsvensk brukshäst 

f: Bronco 1980

m: Vega 22825

Vädret

Vädret Henån

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Citatet

"I framtiden kommer varenda kotte att vara berömd i en kvart"  Andy Warhol

  


Ovido - Quiz & Flashcards