Sparvöga

Alla inlägg den 24 juli 2009

Av Viveca - 24 juli 2009 12:10

Nu börjar inkörningskursen närma sig. Den är nästa torsdag och fredag och inget annat, hade fått för mig att den var på onsdag och torsdag.


Innan dess måste min kära styvson tömma transporten på allsköns bilbråte vilket han lovat i två veckor nu. Det låter ju bra: -Kan jag låna transporten? -Javisst, om du tömmer den med en gång, för vi måste lastträna lite före kursen. Att man måste behöva tjata på även de stora barnen, suck.


Jag måste också fixa lite hö, så att hon har mågot att sysselsätta sig med under resans gång.


Det skall bli jättespännande och inte minst för Vilda, som nog kommer bli ganska uppåt av att träffa 7 andra hästar:) Det blir kanske rena vilda västern;)


Annars njuter jag mest av att vara barnledig. De kommer igen hela bunten nästa vecka. Men jag passar på att bara vara, utan krav på middag, skjutsningar, tjat och förmaningar.


Ibland är det toppen att vara skild!


Ha en bra dag! Det ska jag ha:)

Presentation

Hästarna

  

Vilda f. 2006

Korsning Nordsvensk brukshäst/Gotlandsruss

 

 

Marko f. 2008

Nordsvensk brukshäst 

f: Bronco 1980

m: Vega 22825

Vädret

Vädret Henån

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

För ett år sedan

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Citatet

"I framtiden kommer varenda kotte att vara berömd i en kvart"  Andy Warhol

  


Ovido - Quiz & Flashcards