Sparvöga

Alla inlägg den 23 januari 2010

Av Viveca - 23 januari 2010 18:50

En liten uppdatering, tack för att du frågade Ylle:


Handen: Är som innan, men jag kan utföra mer med den pga att jag antagligen använder den på ett nytt sätt, förmodligen på fel sätt;)

Blev överlycklig häromdagen när jag för första gången sedan handen slutat funka som den ska, kunde klippa naglarna på högerhanden helt själv;) Man får vara glad för det lilla. Jag jobbar nu och det funkar ganska bra även om jag blir väldigt trött i handen emellanåt.


På tisdag skall jag träffa handkirurgen igen och få svar på nervledningsundersökningen, hoppas att det blir en inbokad operation också.


Körningen: Ja lite tömkörning har det blivit, men på grund av underlaget så har vi mest kört i paddocken, lite tråkigt. Hovslagaren skulle höra av sig om tid för att dra lite ris, får se när det blir. Han är en väldigt upptagen man, men en guru när det gäller körning:) 

En gammal bild från augusti. Bloggen blir så tråkig utan illustrationer!


Ha en god helg alla och tack för kommentarer, stora som små: I like it! 

Presentation

Hästarna

  

Vilda f. 2006

Korsning Nordsvensk brukshäst/Gotlandsruss

 

 

Marko f. 2008

Nordsvensk brukshäst 

f: Bronco 1980

m: Vega 22825

Vädret

Vädret Henån

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

För ett år sedan

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Citatet

"I framtiden kommer varenda kotte att vara berömd i en kvart"  Andy Warhol

  


Skapa flashcards