Sparvöga

Alla inlägg den 4 februari 2010

Av Viveca - 4 februari 2010 20:51

Okej, vi är alla trötta på snö har jag förstått.

Här lite sommar och gräsklippningsinspiration:


Ha nu en trevlig kväll och dröm om sommaren!

Av Viveca - 4 februari 2010 17:06

Tack för alla besök och kommentarer.


Ipren och jag umgås. Värken släpper en timme ungefär innan den tar över igen. Jag blir rastlös, vill mycket och orkar lite.


Jag har betalt tömmarna i alla fall och igår fixade jag till länken till Hästfocus eftersom den inte var aktuell. Deras hemsida har blivit jättebra, så gå gärna in och titta.


Nu tänkte jag ta tag i att fixa medlemsskap i Föreningen Skogshästen.


Kanske kan jag och Vilda klippa gräset åt kommunen om några år;)? I vilket fall är det trevligt med inspiration och att följa hästentrepenörer.


Jag har ofta många idéer och projekt som jag vill sätta igång, men ofta fullföljer jag dem inte.


Som t.ex min virkning. Det skulle bli en filt, men nu har jag snart en babyfilt i alla fall;) Att sy i läder var det visst någon som skulle börja med. Av det har det inte blivit något. Min "roman" har jag tröttnat på. Men började faktiskt på en ny förra veckan;)


Den sämsta idén jag hade var att sälja hudvårdsprodukter. Inte min grej alls och mycket pengar investerade jag i grejer som nu har blivit gamla.


"Projektet" Vilda är faktiskt något som går framåt dock, för henne tröttnar jag aldrig på. Lite dåligt samvete har jag dock emellanåt. Denna vecka har vi inte tränat alls.


Man måste ha drömmar och vissa blir verklighet andra inte. Ibland är vägen till målet viktigare än själva målet.


Drömmen om ett eget stall hoppas jag dock går i uppfyllelse. Det är bara att boka tid på banken igen.


Berätta gärna om era drömmar, kanske har ni redan uppfyllt dem eller har ni nya tankar och idéér som ni vill genomföra?

Presentation

Hästarna

  

Vilda f. 2006

Korsning Nordsvensk brukshäst/Gotlandsruss

 

 

Marko f. 2008

Nordsvensk brukshäst 

f: Bronco 1980

m: Vega 22825

Vädret

Vädret Henån

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

För ett år sedan

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Citatet

"I framtiden kommer varenda kotte att vara berömd i en kvart"  Andy Warhol

  


Ovido - Quiz & Flashcards