Sparvöga

Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Viveca - 5 februari 2010 08:02

Tack så mycket Bea för awarden!


  


Awarden lämnar jag vidare till de bloggare som förgyller många stunder för mig. Bara för att ni är bäst!

Acka, Stina, Gitte, Ylle, Åsa, Berith och Ann-Louise




En award innebär naturligtvis heder, men också förpliktelser ;)

 Du som fått denna award uppmanas att göra följande:

 

A. Kopiera awarden.

B. Länka personen som har gett dig den.

C. Berätta sju fakta om dig själv.

D. Ge awarden till sju bloggare och länka till dem.

E. Lägg en kommentar i deras blogg om att de har något att hämta.

 

Här följer sju saker om mig:

 

1. Jag kom till världen med rumpan först. Är det därför allt känns upp och ned?

 

2. Jag har haft tre olika efternamn, men bara varit gift en gång.

 

3. Jag gick upp 22 kilo när jag väntade mitt första barn.

 

4. Jag skolkade mig igenom sista tiden på högstadiet och hela gymnasietiden.

 

5. Jag har många poäng på högskolan men få kronor i plånboken.

 

6. Jag har inredningstokiga föräldrar, är mitt hem en revolt mot detta?

 

7. Mina barn gör mig lycklig, men får mig samtidigt att undra vart tiden tog vägen?

 

 

Presentation

Hästarna

  

Vilda f. 2006

Korsning Nordsvensk brukshäst/Gotlandsruss

 

 

Marko f. 2008

Nordsvensk brukshäst 

f: Bronco 1980

m: Vega 22825

Vädret

Vädret Henån

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Citatet

"I framtiden kommer varenda kotte att vara berömd i en kvart"  Andy Warhol

  


Ovido - Quiz & Flashcards