Sparvöga

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Viveca - 19 februari 2010 18:00



Ha en trevlig kväll alla! Själv väntar jag på M som kör lastbil i det här vädret!

Av Viveca - 19 februari 2010 16:22

Snön yr.

M har plogat och plogat, men nu är det lika mycket snö igen.

Skulle jobbat inatt och imorgon natt. De ringde och sade att jag eller min kollega måste jobba kvällen imorgon då det saknades personal. "Du kan ju gå hem lite tidigare" var svaret när jag frågade hur jag skulle hinna sova. Till min kollega hade de sagt att den som skulle jobba kväll kunde gå hem klockan fem. Stor skillnad på sju och fem?


Men istället för att ge mig iväg de knappa två milen i detta väder för att jobba några timmmar, så flexar jag inatt, så vips är jag ledig istället:) Tur vi är två på helgerna. Hoppas nu att jag kommer fram till jobbet imorgon.


Hovslagaren hade kört i diket, så det blev ingen verkning idag.

Snön ställer till med en massa bekymmer. Kanske blir det snart till att åka bandvagn eller brandbil på nätterna på jobbet;) Ganska spännande om inte annat.


  

Pussmule:)

Presentation

Hästarna

  

Vilda f. 2006

Korsning Nordsvensk brukshäst/Gotlandsruss

 

 

Marko f. 2008

Nordsvensk brukshäst 

f: Bronco 1980

m: Vega 22825

Vädret

Vädret Henån

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

För ett år sedan

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Citatet

"I framtiden kommer varenda kotte att vara berömd i en kvart"  Andy Warhol

  


Ovido - Quiz & Flashcards