Sparvöga

Alla inlägg den 14 januari 2011

Av Viveca - 14 januari 2011 19:48

Gjorde samma personlighetstest som Stina. Här en länk om någon vill testa: http://se.41q.com/


Min personlighetstyp:

Varmhjärtade, noggranna och populära. Sätter andras välbefinnande framför sitt eget. Stark pliktkänsla. Ansvarsfulla. Värdesätter traditioner och trygghet. Vill vara till nytta för andra. Behöver uppmuntran för att må bra. Välutvecklat sinne för form och funktion.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Sjuksköterskor, lärare, administratörer, hemkunskapslärare, barnomsorgspersonal, familjerådgivare, präster, kontorsansvariga, personalvetare, socialarbetare, ekonomibiträden, redovisningsansvariga, tandsköterskor, hemmafruar/hemmamän, receptionister, religionslärare, talpedagoger.


Verkar ha valt rätt karriär;) Tror inte jag skulle valt hemmafru dock (fy vad tråkigt). Fast jag gillar ju att skrota runt hemma för mig själv.

Av Viveca - 14 januari 2011 10:52

Nu börjar jag längta till våren och sommaren. Trots att jag vet att jag tror att gräset är grönare på andra sidan och att varje årstid har sina utmaningar. Här en liten påminnelse om vad man kan syssla med när isen smält och snön töat bort:


Påminner mig också om allt som måste göras här;) En ridbana kanske inte är prio ett, men den ska fixas. Har redan ett ställe som är perfekt. Till en början blir det nog bara stängslat runt så vi kan jobba lite fritt från marken även med Marko:)


Ha en bra dag alla!
 

Presentation

Hästarna

  

Vilda f. 2006

Korsning Nordsvensk brukshäst/Gotlandsruss

 

 

Marko f. 2008

Nordsvensk brukshäst 

f: Bronco 1980

m: Vega 22825

Vädret

Vädret Henån

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

För ett år sedan

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Citatet

"I framtiden kommer varenda kotte att vara berömd i en kvart"  Andy Warhol

  


Ovido - Quiz & Flashcards