Sparvöga

Alla inlägg den 1 augusti 2009

Av Viveca - 1 augusti 2009 21:30

Idag har jag tagit det bäldigt lugnt vör jag är bäldigt vörkyld;)


Det började redan igår, men inkörningskursen höll mig igång ändå.


Jag och E var en stund och tittade på hästpremieringar, men vi såg bara de sista Nordsvenska stona med föl och ett par hingstar, eftersom vi hade haft en lång och välbehövlig sovmorgon. Det var väldigt roligt och intressant. Mycket folk var det och flera vi kände. P1 hade fullt upp och svishade förbi. Jag träffade även P2 från kursen. Han hade visat ett av sina ston idag. Det var synd att jag missade henne. Vi pratade en stund om kursen och om hur bra det hade gått.


Väl hemma igen mådde jag sämre så M fick åka och titta till Vilda. Hon verkade må bra, men gnäggade efter honom när han gick. Kanske var hon besviken över att det inte hände så mycket idag efter två intensiva dagar. Hoppas hon är lika arbetsvillig nästa gång vi ska träna, för nu har vi mycket att träna på.


Nu ska jag slappa en stund framför tv´n.

Ha det bra alla!

Presentation

Hästarna

  

Vilda f. 2006

Korsning Nordsvensk brukshäst/Gotlandsruss

 

 

Marko f. 2008

Nordsvensk brukshäst 

f: Bronco 1980

m: Vega 22825

Vädret

Vädret Henån

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

För ett år sedan

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Citatet

"I framtiden kommer varenda kotte att vara berömd i en kvart"  Andy Warhol

  


Ovido - Quiz & Flashcards