Sparvöga

Alla inlägg den 16 mars 2009

Av Viveca - 16 mars 2009 17:58

Efter gårdagens lilla "ridtur", kände jag mig som en ny människa. Det var längesedan jag var så glad och nöjd. Tänk vad lite hårt arbete kan löna sig!


Apropå arbete, nu väntar jag med spänning på resultatet från min anställningsintervju. Tjänsten skall vara tillsatt redan i april, så jag antar att de hör av sig de närmaste dagarna.


Imorgon ska jag på kurs/föreläsning "Vård i livets slutskede" Det ska bli intressant. Jag hoppas att det blir en del matnyttigt och att vi som går kursen tillsammans kommer att jobba för att omsätta det vi lär oss i praktiken. Det är ju ofta så med kurser och utbildningar inom vården att nya rön har svårt att få fäste i verksamheterna. Ofta kör man på i gamla hjulspår. Jag hoppas att vi blir duktigare på att använda den kunskap som finns så att vi kan bedriva evidensbaserad omvårdnad i större utsträckning, vilket skulle ge patienterna en mycket bättre situation.


Ha en bra dag!

Ps. ikväll kommer Cityakuten och jag jobbbar inte! Ds

Presentation

Hästarna

  

Vilda f. 2006

Korsning Nordsvensk brukshäst/Gotlandsruss

 

 

Marko f. 2008

Nordsvensk brukshäst 

f: Bronco 1980

m: Vega 22825

Vädret

Vädret Henån

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

För ett år sedan

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Citatet

"I framtiden kommer varenda kotte att vara berömd i en kvart"  Andy Warhol

  


Skapa flashcards