Sparvöga

Alla inlägg den 26 januari 2010

Av Viveca - 26 januari 2010 08:33

Såg ni Guldbaggegalan igår?


Det gjorde jag. Kvinnorna var uppklädda till tänderna i mer eller mindre lyckade kreationer, men de hade ansträngt sig och gittrade i strålkastarljuset. Männen, tja som vanligt iklädda svarta kostymer, fantasilöst.


Kanske inte skall klaga då min man antingen ser ut såhär:


eller såhär:     


Hemma är den senaste outfiten svart undertröja med vita sömmar till matchande långkalsonger. Det får mig att tänka på sången om Fantomen:

"Ingen har sett Fantomen utan kläder. Klädd i pyjamas och stövlar av läder. Han drar nog bort en rand där fram när han kissar bakom trädets stam..."


Är det kläderna som gör mannen?


Själv har jag några favoritkläder som jag sliter till dess att jag måste köpa nytt.

Tycker inte längre att det är så kul att shoppa kläder. Hemma har jag mina vanliga jeans och toppar. På jobbet andra jeans och toppar. I stallet avlagda jeans och toppar. När det vankas fest eller annat får jag alltid lite ångest, men då kan jag kosta på mig att shoppa lite.


Ha en bra dag oavsett outfit!



Presentation

Hästarna

  

Vilda f. 2006

Korsning Nordsvensk brukshäst/Gotlandsruss

 

 

Marko f. 2008

Nordsvensk brukshäst 

f: Bronco 1980

m: Vega 22825

Vädret

Vädret Henån

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

För ett år sedan

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Citatet

"I framtiden kommer varenda kotte att vara berömd i en kvart"  Andy Warhol

  


Skapa flashcards