Sparvöga

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Viveca - 1 november 2010 18:47

Först vill jag säga till alla "bloggisar" att jag varit lite snål med kommentarerna det sista, ber om ursäkt för detta, men det kommer fler:)


Är nu trött efter en heldag i kommunhuset och Hlr-utbildningar. Jättekul är det, men som alltid när man gör något annat än det vanliga så blir man väldigt trött i huvudet. Sitter framför datorn för att hålla mig vaken tills det är dags att natta hästarna, skall sedan lägga mig med en god bok.


Dagen började tidigt idag (jag är ju som bekant en nattuggla annars) 05,20 var jag uppe. Väldigt längesedan jag gick upp i ottan.


Min snälla granne och vän stod för lunchfodringen idag, så jag kunde lugnt släppa tanken på matvraken en stund.


Fick ett MMS med bild på mina nöjda små kusar:)

  


Det har varit milt väder nu, nästan som vår. Det blir lite till och från med höransonerna. Nu är det ganska kallt i kväll. De brukar få den största givan på kvällen och morgonen. Nu har de även vant sig vid att få kvällsmat i boxen och de står och väntar på den därinne. Skönt att de gillar sitt krypin.


Vad gäller läsplattan så är jag riktigt nöjd. Läser nu: Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Riktigt rolig och annorlunda historia, rekommenderas varmt.


Ha en riktigt bra kväll alla! Skall snart sätta på mig den ovärderliga pannlampan och bege mig ut i geggamojjan.


Presentation

Hästarna

  

Vilda f. 2006

Korsning Nordsvensk brukshäst/Gotlandsruss

 

 

Marko f. 2008

Nordsvensk brukshäst 

f: Bronco 1980

m: Vega 22825

Vädret

Vädret Henån

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

För ett år sedan

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Citatet

"I framtiden kommer varenda kotte att vara berömd i en kvart"  Andy Warhol

  


Ovido - Quiz & Flashcards