Sparvöga

Alla inlägg den 6 februari 2010

Av Viveca - 6 februari 2010 23:55

Det har varit en seg dag idag.


Men tog mig i kragen och lagade fisksoppa, mums! Tänkte att det kanske går att äta sig frisk. Med lite vitt vin till samt godis framför melodifestivalen så känner jag mig nu lite piggare, även om låtarna var allt annat än uppiggande.


Salem al Fakhir var bra, men resten lät som plagiat på gamla låtar.


Jag har precis tittat på alla avsnitt av "Ponnyakuten", väldigt intressant:)

Dricker fortfarande vin (dricker väldigt långsamt, är på andra glaset).


M är i garaget med sin barndomsvän. De brukade trimma moppar och göra bomber ihop som unga. Borde jag vara orolig?

Får se om garaget står kvar imorgon bitti.


Nu har jag bestämt mig för att vara frisk imorgon, för så kan man väl göra. Tron försätter ju berg?


Imorgon vill jag orka träna eller promenera med liten älsklingshäst!!!!!

Natti natti  

Av Viveca - 6 februari 2010 14:32

Solen skiner på snön idag. Perfekt väder för hästpromenad, men fortfarande är jag seg som en deg och halsen gör ont:(


Glädjer mig åt min duktiga dotter E som med sin kompis vann skolans talangtävling igår:


Hoppas på att vädret håller i sig och att jag är piggare imorgon.

Idag blir det nog ingen hästträning för min del.

Ha en trevlig lördag alla!

Presentation

Hästarna

  

Vilda f. 2006

Korsning Nordsvensk brukshäst/Gotlandsruss

 

 

Marko f. 2008

Nordsvensk brukshäst 

f: Bronco 1980

m: Vega 22825

Vädret

Vädret Henån

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

För ett år sedan

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27 28
<<< Februari 2010 >>>

Citatet

"I framtiden kommer varenda kotte att vara berömd i en kvart"  Andy Warhol

  


Ovido - Quiz & Flashcards