Sparvöga

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Viveca - 14 juli 2009 03:04

Onsdag: Tjejmiddag(i alla fall kan två av deltagarna räknas till tjejkategorin, resten är nog mer åt tanthållet) bestående av drink(ar) med tilltugg. Vet inte när jag var på en sådan sist. Det ska bli kul. Ansikts-, hand-, eller fotbehandling erbjuds.

Vilket ska jag ta? Ansiktet låter som det säkraste kortet, med risk för att jag få gå på restaurangbesöket efteråt med rödglansigt, uppsvullet ansikte. Handbehandling, låter skönt men lite tråkigt. Fotbehandling är nog det jag borde välja, men stackars den som ska behandla mina vanvårdade tassar.

Återkommer med facit!


Fredag: Vilda ska få fotbehandling, hovslagaren kommer. Ska då även passa på att prova lokselen igen, när experten är på plats.


Lördag: Min dotter fyller 16 (sweet sixteen). Vad avundsjuk jag blir, tänk att få vara sexton igen!

Söndag: Ska rida för tränare för första gången i mitt liv(borträknat från ridskoleåren), hjälp! Det känns både kul och lite skräckinjagande. Dagsformen på Vilda är väldigt varierande, och ingen annan än jag är den skyldiga. Ska målträna hela veckan, bara tänka i positiva bilder, så det inte bara blir "springa runt i paddocken" :) Fokusera!

Facit kommer här med!

Presentation

Hästarna

  

Vilda f. 2006

Korsning Nordsvensk brukshäst/Gotlandsruss

 

 

Marko f. 2008

Nordsvensk brukshäst 

f: Bronco 1980

m: Vega 22825

Vädret

Vädret Henån

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

För ett år sedan

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Citatet

"I framtiden kommer varenda kotte att vara berömd i en kvart"  Andy Warhol

  


Skapa flashcards