Sparvöga

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Viveca - 1 juli 2009 11:09

Är på litet bättre humör nu, ska därför inte skriva något gnälligt idag:)


E har haft jätteroligt på ridlägret. Det är sista dagen idag. Till helgen tar vi nog en tur till Oslo för att hälsa på mina bröder.


Vilda frodas, men kliar sig väldigt mycket och är inte alls lika hårfager som innan. Man kan undra hur mycket av manen och svansen som dinglar i träden i hagen. Jag tror inte hon har eksem, för jag kan inte se att huden är irriterad. Pälsen reser sig dock där hon kliat. Hoppas att det inte blir eksem av det. Hon har ganska tjock man och svans trots att de är tunnare nu, så det är svårt att se ordentligt ned till hårbotten, men jag får nog kolla lite grundligare.


Ss rum börjar bli färdigmålat. M har jobbat väldigt sent de senaste dagarna, men jag får kanske ta ett tag därinne idag.


Jag har så himla ont av värmen bara. Förlåt alla ni som njuter!


Ha det så bra!

Presentation

Hästarna

  

Vilda f. 2006

Korsning Nordsvensk brukshäst/Gotlandsruss

 

 

Marko f. 2008

Nordsvensk brukshäst 

f: Bronco 1980

m: Vega 22825

Vädret

Vädret Henån

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

Sök i bloggen

Arkiv

För ett år sedan

RSS

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Citatet

"I framtiden kommer varenda kotte att vara berömd i en kvart"  Andy Warhol

  


Ovido - Quiz & Flashcards